vaikka kukaan ei uskoisi

ellei lukisi mun toista blogia
että oon ollut sun perässä vuodesta 2008

mä muistan sen kaiken
ENKÄ VITTU UNOHDA

olit onnellinen ku kissanpentu parhaina päivineen
sua rakastettiin ja sä rakastit

tai niin hän sulle sanoi
mä en häneen ole uskonut

hän jätti sut, mitä?
hän jätti sut, mitä?
neljä- vai oliko jopa viisi vitun kertaa

ja aina sä annoit hänen ottaa sut takaisin

sä vain itkit
itkit
itkit
itkit
itkit
itkit
ja itkit
se raastoi mun sydäntä

mä en koskaan tekisi tuota sulle
haluan suojella sua ja viedä kaiken menneen pahan pois sun polultasi

käsivarteni sun hartioillasi

sanoinko jo että rakastan sua?
ja se sattuu

ja se sattuu että mä olen tällainen
sä olet täydellinen mun silmissä

lupaa että et lähde
ensi vuonna

oot aina sydän tässä kaupungissa
joka saa omani sykkimään

sä olet tän kaupungin sydän